Με στόχο το +3%: Η τεράστια αλλαγή Τσίπρα που ελάχιστοι πήραν χαμπάρι

Έβαλε το δερμάτινο και πήγε για ποτάκια ο Αλέξης Τσίπρας (pic)

Η αλλαγή του Τσίπρα για την προσέγγιση συγκεκριμένου κοινού!

Στο «φουλ» δουλεύουν οι κομματικές μηχανές ενόψει των εκλογών του Μαΐου. Οι πολιτικοί αρχηγοί μετά την μικρή ανάπαυλα του Πάσχα αναμένεται να… μπουν για τα καλά στην προεκλογική μάχη για να κερδίζουν ψήφους.

Πλέον, κομβικό ρόλο στη φετινή πολιτική εκστρατεία παίζουν τα social media και ιδιαίτερα το TikTok που χρησιμοποιούν οι νεαρές ηλικίες. Μετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη και ο Αλέξης Τσίπρας σχεδιάζει να μπει στη «μάχη» εύρεσης του νεανικού κοινού πηγαίνοντας σε εκπομπές όπως ο πρωθυπουργός για να δώσει συνεντεύξεις.

Πλέον, ο Τσίπρας έχει αλλάξει… Κατόπιν εντολής των επικοινωνιολόγων του υιοθετεί και αυτός την αργκό των νέων! Θυμηθείτε το πρώτο ιντερνετικό σποτάκι του Τσίπρα πριν μήνες με την προσφώνηση «μπρο».


Η στρατηγική του επιλογή είναι να ενδυναμωθεί όσο δύναται η δημόσια εικόνα του ειδικά στους νέους ψηφοφόρους και προς αυτή την κατεύθυνση θα γίνουν και κάποιες κινήσεις που θα αφορούν προτάσεις πιο εξειδικευμένες για νεολαίους. Πάντως και στην περίπτωση του κ. Τσίπρα, αν και είναι σε καλύτερη μοίρα όσον αφορά την στάση των νέων έναντί του σε σχέση με τον Μητσοτάκη, υπάρχει σημαντική απόσταση. Στόχος, είναι να καλυφθεί μέσω των νέων η διαφορά 3% που δίνουν οι δημοσκοπήσεις υπέρ της ΝΔ και ο Τσίπρας θέλει να την κερδίζει προσεγγίζοντας τους νέους ψηφοφόρους.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.