
Η τελική απόφαση και ο προβληματισμός
«Χειρόφρενο» για τουλάχιστον δύο εβδομάδες έχουν τραβήξει τα επιβατικά τρένα που κάνουν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, στη «σκιά» της σιδηροδρομικής τραγωδίας με 57 νεκρούς στα Τέμπη.
Η κυβέρνηση δια στόματος του Κυριάκου Μητσοτάκη αλλά και του Γιώργου Γεραπετρίτη που αντικατάστησε τον Κώστα Αχ. Καραμανλή, διαβεβαιώνει πως τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν όταν θα είναι έτοιμες οι δικλείδες ασφαλείας για επιβάτες και προσωπικό.
Κατά τη διάρκεια του Υπουργικού Συμβουλίου ο κ. Γεραπετρίτης ανακοίνωσε μέτρα σε διοικητικό και ποινικό επίπεδο για την σιδηροδρομική τραγωδία καθώς επίσης και μακροπρόθεσμες παρεμβάσεις που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του δικτύου, μέσω της στελέχωσης και λειτουργίας του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών.
Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προβλέπει εκ νέου εκκίνηση των δρομολογίων των τρένων στα τέλη Μαρτίου με «αγκάθι» τις ενισχυμένες εγγυήσεις ασφαλείας που απαιτούνται, όπως η υποχρεωτική παρουσία δύο σταθμαρχών σε κάθε σταθμό. Η κυβέρνηση είναι έτοιμη να προχωρήσει σε αυτό το μέτρο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει μείωση των δρομολογίων. Ωστόσο, άγνωστη είναι η θέση της Hellenic Train αναφορικά με το ζήτημα, αφού είναι αυτή που διαχειρίζεται τα τρένα…
Τελευταίες Ειδήσεις
- Πυρ ομαδόν κατά Δένδια: Τον «κάρφωσε» υπουργός, αλλά και μεγαλοδημοσιογράφος για τον Άγνωστο Στρατιώτη – «Μόνο σε κώμα δεν θα ερχόμουν στη Βουλή»
- Από την Καρντάσιαν και τις απαγωγές των πλούσιων αφεντικών κρυπτονομισμάτων, στο Λούβρο – Η τελευταία ελπίδα της Γαλλίας να βρεθούν τα κοσμήματα ονομάζεται BRB
- «Είναι χάσιμο χρόνου»: Τι οδήγησε στο ναυάγιο των νέων ειρηνευτικών επαφών για την Ουκρανία μεταξύ Τραμπ-Πούτιν