Ο γίγαντας ροής Netflix μείωσε τις τιμές σε περισσότερες από 30 χώρες, καθώς προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές. Οι τιμές έχουν μειωθεί σε μέρη της Ασίας, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της υποσαχάριας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.
Η είδηση έρχεται καθώς το αυξανόμενο κόστος ζωής κάνει τα νοικοκυριά να σφίγγουν το ζωνάρι και το Netflix αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από αντίπαλες υπηρεσίες. «Τα μέλη δεν είχαν ποτέ περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ψυχαγωγία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο BBC.
Οι χώρες στις οποίες έχουν μειωθεί τα τέλη συνδρομής περιλαμβάνουν τη Μαλαισία, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τις Φιλιππίνες, την Κροατία, τη Βενεζουέλα, την Κένυα και το Ιράν. Οι περικοπές ισχύουν για ορισμένα προγράμματα τιμών, με τις χρεώσεις συνδρομής να μειώνονται κατά το ήμισυ σε ορισμένες περιπτώσεις.
Η εταιρεία δεν κατονόμασε το Ηνωμένο Βασίλειο ή τις ΗΠΑ ως χώρες όπου μείωσε τις τιμές της. «Πάντα διερευνούμε τρόπους για να βελτιώσουμε την εμπειρία των μελών μας. Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ενημερώνουμε την τιμολόγηση των σχεδίων μας σε ορισμένες χώρες», δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix.
Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, έχει αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό από ανταγωνιστές ροής, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, HBO και Disney. Πέρυσι, η εταιρεία έκοψε εκατοντάδες θέσεις εργασίας και λάνσαρε μια λιγότερο ακριβή επιλογή ροής με διαφημίσεις, καθώς αγωνιζόταν να αυξήσει το μερίδιό της στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά ροής.
Τον Ιανουάριο, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Γκρεγκ Πίτερς, περιέγραψε πώς σχεδίαζε να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές. «Θέλουμε να κάνουμε αυτό το φάσμα ακόμη ευρύτερο καθώς επιδιώκουμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερα μέλη σε όλο τον κόσμο και προσπαθούμε να προσφέρουμε την κατάλληλη αξία σε αυτά τα διαφορετικά σημεία τιμών»
Η εταιρεία επίσης θέλει να μειώσει τους χρήστες που μοιράζονται τις συνδρομές τους. Το Netflix εισήγαγε όρια στην κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης σε περισσότερες χώρες. Αυτό σημαίνει οτι οι πελάτες θα καλούνται να πληρώσουν επιπλέον χρέωση εάν θέλουν οι φίλοι και η οικογένεια που δεν ζουν μαζί τους να μοιραστούν τη συνδρομή τους.
Το περασμένο καλοκαίρι, το Netflix αποκάλυψε ότι είχε χάσει σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και τέλη Ιουνίου, καθώς περισσότεροι άνθρωποι αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία. Ωστόσο, τον Ιανουάριο η εταιρεία είπε ότι ο αριθμός των συνδρομητών εκτινάχθηκε στο τέλος του 2022.