
Σε ποια εκπομπή παρουσιάστηκε εντελώς ξαφνικά.
Η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), Ματίνα Παγώνη τους άφησε με… το στόμα ανοιχτό.
Η γιατρός «εισέβαλε» στο φινάλε της εκπομπής «Καλό Μεσημεράκι» και προκάλεσε… πανικό. Ο Νίκος Μουτσινάς και η Ματίνα Παγώνη μετά τις πρώτες χιουμοριστικές ατάκες, κάθισαν απέναντι και μίλησαν σοβαρά για την εξέλιξη της πανδημίας.
Η κυρία Παγώνη έστειλε και μήνυμα στους νέους: «Πριν πάνε όλα τα παιδιά διακοπές πρέπει να εμβολιαστούν για να γυρίσουν τον Σεπτέμβρη και να κάνουν πάρτι Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Απόκριες… Για να γίνει αυτό πρέπει όλοι να εμβολιαστούν».
Τελευταίες Ειδήσεις
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης
- «Έμπλεξε» η Μαρία Καρυστιανού…
- Για να «τσιμπήσει» 2 μονάδες ακόμα: Το μέτρο-τομή του Τσίπρα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού