Η κατάσταση με τις εταιρίες ταχυμεταφορών παραμένει τραγική. Καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές παραπονιούνται για την καθυστέρηση στην παραλαβή των παραγγελιών τους, η οποία σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και τον ένα μήνα.
Σίγουρα ο φόρτος εργασίας των συγκεκριμένων εταιριών είναι τεράστιος λόγω της Black Friday, του lockdown και των εορτών, όμως από την άλλη είχαν τόσους μήνες στη διάθεσή τους για να προετοιμαστούν και να κάνουν τις απαραίτητες προσλήψεις για να μην φτάσουν στη σημερινή κατάσταση.
Το αποτέλεσμα δείχνει ότι μάλλον ο προγραμματισμός τους ήταν εντελώς λανθασμένος και δυστυχώς το μάρμαρο το πληρώνει ξανά ο καταναλωτής ο οποίος ταλαιπωρείται σε μια περίοδο που χρειάζεται τις ταχυμεταφορές πιο πολύ από ποτέ.
Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας ΕΡΤ, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και εξήγησε τι δικαιούνται οι καταναλωτές για κάθε μέρα καθυστέρησης:
«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ, η οποία λέει ξεκάθαρα πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής 6 ευρώ αποζημίωση. Εάν, παραδείγματος χάριν, είναι να παραδοθεί στις 3 ημέρες και παραδοθεί στις 10 ημέρες, τότε έχει δικαίωμα αποζημίωσης 60 ευρώ. Εμείς, για μέλη του ΚΕΠΚΑ στο προηγούμενο lockdown πήραμε τέτοιες αποζημιώσεις», σημείωσε η κυρία Κεπελέκη.