Παλαιότερα- από τη δεκαετία του 1980, όταν κι έκανε το ντεμπούτο του, κι εντεύθεν- η αποδοχή του από το κοινό ήταν καθολική και άγγιζε τα ποσοστά… δικτάτορα. Οι εξαιρετικές δουλειές του όπως το «Ξυπνάς μέσα μου το Ζώο», «Η Ζωή μετά» και «Οι χαμηλές πτήσεις» τον είχαν φέρει, δικαίως, να κάθεται στο θρόνο του νο1 σκιτσογράφου στην Ελλάδα, με την «εξουσία» του να μην αμφισβητείται.
Την εποχή τον social media, ωστόσο, ο Αρκάς έχασε κάτι από την καθολικότητά του. Και γι’ αυτό, ισχυρίζονται πολλοί, φταίει και ο ίδιος με «Τα παιδικά χρόνια ενός πρωθυπουργού» ν’ αποτελούν κηλίδα στο βιογραφικό του, μιας και επιτίθετο συνεχώς στον Αλέξη Τσίπρα, χάνοντας την αντικειμενικότητά του.
Φυσικά, στη μείωση της… λάμψης του ρόλο έπαιξε και το γεγονός πως ο καθένας, πια, μπορεί να σχολιάζει κάτω από το κάθε ποστάρισμά του στο facebook, με αποτέλεσμα ν’ αυξάνονται και οι αρνητικές κριτικές.
Κάτι τέτοιο συνέβη και με ένα από τα τελευταία σκίτσα του Αρκά. Ο γνωστός καλλιτέχνης σχολίασε με δηκτικό τρόπο τους αρνητές της ύπαρξης του κορωνοϊού και όλους αυτούς που ισχυρίζονται πως τα πάντα είναι μια πλεκτάνη, ξεσηκώνοντας (μικρή) θύελλα αντιδράσεων από τους… covidiots, που έγραφαν πως αυτός δεν είναι ο παλιός Αρκάς.
Όσο για την… πέτρα του σκανδάλου;
Δείτε παρακάτω τη φωτογραφία και θα καταλάβετε: