Το Facebook δεν είναι απλά ένα Μέσο των social media και, χρόνια τώρα, πάει την τεχνολογία και την επικοινωνία σε άλλο επίπεδο. Όχι… υπέρ πίστεως και πατρίδος, βέβαια..
Και επίσημα λοιπόν, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ λάνσαρε μια νέα υπηρεσία, το Facebook Shops που, πλέον, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρουσιάζουν και να πουλούν τα προϊόντα τους με ευκολία, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Και αποτελεί μία νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργεί καινούργια δεδομένα στην αγορά.
Πρακτικά το Facebook, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα εργαλείων, ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα σε όποιον δεν έχει e-shop, να αποκτήσει ένα – και με πολύ απλό τρόπο. Αν μη τι άλλο ο κορωνοϊός, άρα και το timing, βοηθά πολύ την εξάπλωση του Facebook Shops μιας και πολλές (μεγάλες ή μικρότερες) επιχειρήσεις έχουν ήδη μπει στη διαδικασία του online.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, λοιπόν θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα… κατάστημα στη σελίδα (page) τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν.
Τα Shops ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους στις ΗΠΑ και θα έρθουν και στο Instagram το καλοκαίρι, ενώ σταδιακά θα διατεθούν και στον υπόλοιπο κόσμο. Επιπλέον, το Facebook σκοπεύει να ενεργοποιήσει τις απευθείας αγορές μέσα από τα live streams.