Στον μονόδρομο κάποιου είδους κρατικοποίησης οδηγείται η Aeagean όπως όλα δείχνουν μετά και από τις συνεχόμενες οικονομικές απώλειες που έχει με τα αεροπλάνα της καθηλωμένα και τη μετοχή της να κατρακυλά. Μόνο τη Δευτέρα είχε πτώση 21%.
Όπως αναφέρει ο επικεφαλής του της αεροπορικής εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης η εταιρεία φτάνει μόνο 0,05% των εσόδων μας ανά ημέρα και σε αντίθεση με τις άλλες εταιρείες που σιγά σιγά προσπαθούν να μπουν σε μία επιχειρηματική κανονικότητα η Aegean θα χρειαστεί 2-3 χρόνια για να φτάσει τα επίπεδα πριν την υγειονομική κρίση.
Ο κος Βασιλάκης προανήγγειλε μειώσεις στο προσωπικό ενώ η υπόθεση της εταιρείας έχει φτάσει μέχρι το πρωθυπουργικό γραφείο, αναφέρουν τα ρεπορτάζ των οικονομικών συντακτών.
Η λύση της κρατικής ενίσχυσης της εταιρείας φαντάζει ως ένα πολύ πιθανό σενάριο, στα μέχρι τώρα δεδομένα, ακόμα όμως δεν μπορεί να αποσαφηνιστεί με ποιον τρόπο θα γίνει αυτή και αν θα επιτραπεί από τις Βρυξέλλες.
Είναι δεδομένο ότι η Lufthansa έχει κάνει ήδη αίτηση για κρατική ενίσχυση όμως δεν μπορούν να μπουν σε άμεση σύγκριση εταιρείες χωρών που βρίσκονται ή μόλις βγήκαν από μνημόνια με χώρες όπως η Γερμανία.
Η λύση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου με κρατικό χρήμα βάζει άμεσα σαν «παίκτη» το κράτος στο διοικητικό συμβούλιο, ακόμα και στο management της εταιρείας. Όποια άλλη λύση προκύψει δεν πρέπει να φτάσει στις Βρυξέλλες ως άμεση κρατική βοήθεια για να μπορέσει να πάρει έγκριση.