Την ώρα που τα ΜΜΕ ποιούσαν τη νήσσαν, τα social media θριάμβευαν…

Ο θρίαμβος του… #Σκοιλ_Ελικικου.
Την ώρα που τα ΜΜΕ ποιούσαν τη νήσσαν, τα social media θριάμβευαν…

Ο μέσος τηλεθεατής ή αναγνώστης μεγάλων sites απέκτησε, αίφνης, μια απορία τα τελευταία 24ωρα: μα γιατί καταργήθηκε το πρόγραμμα voucher που η κυβέρνηση είχε τόσο διαφημίσει, με τα… 600ευρα;

Και λογικό να απορεί μιας και την τελευταία εβδομάδα υπήρχαν δύο πραγματικότητες.

Η μία, των social media, που trendαρε (σ.σ. ήτοι, ανέδειξε ως top από αριθμό posts) αναρτήσεις με τα hashtags #Σκοιλ_Ελικικου, #Μετζη_του_νεουκτη και #Λοιμώχτηκε, φράσεις που εμφανίστηκαν στις εν λόγω τηλεκαταρτίσεις, προφανώς από… google translate.

Και η άλλη, των καναλιών και της πλειονότητας των sites στη χώρα που δεν ανέφεραν… Χριστό, σε κάτι που ο μέσος χρήστης των social media γνώριζε (και γελούσε). Εκατοντάδες ιστότοποι εν Ελλάδι και ελάχιστοι ανέφεραν την κυβερνητική γκάφα. Στα δε κανάλια; Μούγκα στη στρούγκα!

Μέχρι που η κυβέρνηση κατήργησε το πρόγραμμα (και δίνει απευθείας τα χρήματα). Και ναι, τότε η είδηση εμφανίστηκε, σε όλα τα κανάλια και σε όλα τα sites. Αίφνης, ειδήσεις και αναρτήσεις του τύπου «με μπουρνούζι στον Μουτσινά η Σπυροπούλου» ή «Πώς περνά στην καραντίνα ο Τανιμανίδης» πέρασαν σε δεύτερο χρόνο.

Κακά τα ψέματα, η κυβέρνηση ήρε το πρόγραμμα (και ορθώς) βλέποντας τη μεγάλη… socialιστική αντίδραση την ώρα που η ατολμία, η αμηχανία και η πολιτική εξάρτηση είχε φιμώσει πολλά ΜΜΕ.

Και, για να τα λέμε όλα, η εφημερίδα «Δημοκρατία» ήταν αυτή που ανέδειξε, προ 11 ημερών, το σκάνδαλο με την τηλεκατάρτιση και τα voucher που απέσυρε εντέλει, άρον άρον, η κυβέρνηση, με αφορμή χθεσινό δημοσίευμα της «Εφ. Συν.» και τις επτά εταιρείες που φέρονται να έχουν σχέση με την κυβέρνηση…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ