Την ώρα που τα ΜΜΕ ποιούσαν τη νήσσαν, τα social media θριάμβευαν…

Την ώρα που τα ΜΜΕ ποιούσαν τη νήσσαν, τα social media θριάμβευαν…

Ο θρίαμβος του… #Σκοιλ_Ελικικου.

Ο μέσος τηλεθεατής ή αναγνώστης μεγάλων sites απέκτησε, αίφνης, μια απορία τα τελευταία 24ωρα: μα γιατί καταργήθηκε το πρόγραμμα voucher που η κυβέρνηση είχε τόσο διαφημίσει, με τα… 600ευρα;

Και λογικό να απορεί μιας και την τελευταία εβδομάδα υπήρχαν δύο πραγματικότητες.

Η μία, των social media, που trendαρε (σ.σ. ήτοι, ανέδειξε ως top από αριθμό posts) αναρτήσεις με τα hashtags #Σκοιλ_Ελικικου, #Μετζη_του_νεουκτη και #Λοιμώχτηκε, φράσεις που εμφανίστηκαν στις εν λόγω τηλεκαταρτίσεις, προφανώς από… google translate.

Και η άλλη, των καναλιών και της πλειονότητας των sites στη χώρα που δεν ανέφεραν… Χριστό, σε κάτι που ο μέσος χρήστης των social media γνώριζε (και γελούσε). Εκατοντάδες ιστότοποι εν Ελλάδι και ελάχιστοι ανέφεραν την κυβερνητική γκάφα. Στα δε κανάλια; Μούγκα στη στρούγκα!

Μέχρι που η κυβέρνηση κατήργησε το πρόγραμμα (και δίνει απευθείας τα χρήματα). Και ναι, τότε η είδηση εμφανίστηκε, σε όλα τα κανάλια και σε όλα τα sites. Αίφνης, ειδήσεις και αναρτήσεις του τύπου «με μπουρνούζι στον Μουτσινά η Σπυροπούλου» ή «Πώς περνά στην καραντίνα ο Τανιμανίδης» πέρασαν σε δεύτερο χρόνο.

Κακά τα ψέματα, η κυβέρνηση ήρε το πρόγραμμα (και ορθώς) βλέποντας τη μεγάλη… socialιστική αντίδραση την ώρα που η ατολμία, η αμηχανία και η πολιτική εξάρτηση είχε φιμώσει πολλά ΜΜΕ.

Και, για να τα λέμε όλα, η εφημερίδα «Δημοκρατία» ήταν αυτή που ανέδειξε, προ 11 ημερών, το σκάνδαλο με την τηλεκατάρτιση και τα voucher που απέσυρε εντέλει, άρον άρον, η κυβέρνηση, με αφορμή χθεσινό δημοσίευμα της «Εφ. Συν.» και τις επτά εταιρείες που φέρονται να έχουν σχέση με την κυβέρνηση…

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.