Δικαιώνονται για την καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ οι αθλητικές

Δικαιώνονται για την καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ οι αθλητικές

Αναδίπλωση…

Οι περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης αναγνωρίζουν τόσο τον κρίσιμο ρόλο του Τύπου, όσο και τις μοναδικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει λόγω πανδημίας και σπεύδουν να λάβουν μέτρα – θλιβερές εξαιρέσεις

αποτελούν χώρες όπως η Πολωνία ή η Ουγγαρία, όπου κυβερνήσεις με ροπή στον αυταρχισμό αρνούνται να στηρίξουν τον «ενοχλητικό» Τύπο που τις ελέγχει.

Τα θετικά υποδείγματα μέτρων στήριξης είναι πολλά και, δεδομένων των επειγουσών αναγκών, η άμεση προτεραιότητα είναι η οικονομική στήριξη: στη Γαλλία, το υπουργείο Πολιτισμού ανακοίνωσε υποστήριξη 22 εκατ. ευρώ για τον πολιτιστικό κλάδο (όπου εμπίπτει ο Τύπος) με διευκολύνσεις όπως κρατική εγγύηση για το 70% των δανείων, ενώ παράλληλα εξετάζονται φορολογικές ελαφρύνσεις.

Το αντίστοιχο κονδύλι στη Γερμανία, με παρεμφερές μείγμα μέτρων, ανέρχεται στα 50 εκατ. ευρώ ενώ η Σουηδία -που ήδη επιδοτεί τον εθνικό και τοπικό Τύπο- αύξησε τον σχετικό προϋπολογισμό από 50 σε 70 εκατ. ευρώ, με τα 15 από τα 20 εκατ. της αύξησης να καταβάλλονται άμεσα.

Εν Ελλάδι; Τίποτε, ως και προ ημερών που η κυβέρνηση αποφάσισε ότι θα καταβάλλει 11 εκατ. ευρώ σε καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών. Μια καμπάνια από την οποία, ως κατήγγειλαν σχεδόν όλες μαζί σε μια μοναδική… ομοφωνία, οι αθλητικές εφημερίδες έμεναν… στην απέξω!

Και λέμε «έμεναν» διότι το διαφημιστικό πακέτο αναμένεται, εντέλει, να διοχετευτεί και στις ημερήσιες αθλητικές εφημερίδες, καθώς η κυβέρνηση… αναδιπλώθηκε ύστερα από το εν λόγω «κράξιμο». Ερώτημα βέβαια αποτελεί το ύψος των ποσών κι αν εντέλει θα μοιραστεί εξίσου ή θα ευνοηθούν οι «ημέτεροι».

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.