Τι ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Ένας από τους ελάχιστους κλάδους που δεν έχει πληγεί από την κρίση του κορωνοϊού είναι αυτός των σούπερ μάρκετ.
Κάθε μέρα δεκάδες πολίτες περιμένουν καρτερικά προκειμένου να κάνουν τα ψώνια τους. Δεν είναι τυχαίο ότι τις πρώτες 20 μέρες της κρίσης τα ελληνικά σούπερ μάρκετ έκαναν τζίρο σχεδόν μισό δις ευρώ.
Το μεγάλο παράπονο όμως των καταναλωτών δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι οι διαδικτυακές παραγγελίες είναι σχεδόν αδύνατο να πραγματοποιηθούν. Παρά την ευμάρεια που επικρατεί οι παραγγελίες έχουν χρόνο παράδοσης μέχρι και τρεις εβδομάδες.
Όπως σημειώνεται δεν είναι θέμα προσλήψεων. Δεν υπάρχει ειδικό βαν – ψυγείο που πληροί τις προδιαγραφές για να εξυπηρετήσει τον όγκο των παραγγελιών. Με την αγορά σχεδόν κλειστή γίνεται αγώνας δρόμου προκειμένου να έρθουν τα συγκεκριμένα φορτηγά που θα λύσουν τα χέρια των καταστηματαρχών.
Μέχρι τότε το υπουργείο Ανάπτυξης σκέφτεται εναλλακτικές λύσεις.
Όπως σημείωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης ενθαρρύνεται το take-away και στα σούπερ μάρκετ. Ο αρμόδιος υπουργός μιλώντας στην ΕΡΤ σχολίασε τον μεγάλο όγκο των ηλεκτρονικών παραγγελιών.
«Είναι μεγάλος ο φόρτος στις ηλεκτρονικές αγορές. Γι’ αυτό ενθαρρύνουμε το take-away στα σούπερ μάρκετ. Δηλαδή να γίνεται ηλεκτρονική παραγγελία και στη συνέχεια ο καταναλωτής να παραλαμβάνει τα προϊόντα του ο ίδιος από τα σούπερ μάρκετ. Έτσι θα ολοκληρώνονται πιο γρήγορα οι παραγγελίες» σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης.
Βεβαίως ουδείς μπορεί να γνωρίζει αν το συγκεκριμένο μέτρο θα έχει την απαιτούμενη αποδοχή. Μην ξεχνάμε ότι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες γίνονται προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός στα σούπερ μάρκετ.