Ο μοναδικός ίσως κλάδος που δεν έχει πληγεί από το χτύπημα του κορωνοϊού είναι εκείνος των σούπερ μάρκετ. Η ζήτηση είναι τεράστια και η αύξηση των πωλήσεων εξωπραγματική.
Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι την ώρα που γεννούν και τα κοκόρια τους, οι ιδιοκτήτες των μεγάλων αλυσίδων θα είχαν φροντίσει να ενισχύσουν τα τμήματα ηλεκτρονικών παραγγελιών για να εξυπηρετείται ο κόσμος.
Όπως όλοι έχουν διαπιστώσει όμως η κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από τραγική. Ο χρόνος παράδοσης αγγίζει πλέον τις 3 εβδομάδες με αποτέλεσμα οι πολίτες να στερούνται επιλογών και αναγκαστικά να πηγαίνουν στα σούπερ μάρκετ με κίνδυνο να εκτεθούν στον ιό.
Το Instanews μίλησε με παράγοντες της αγοράς και στο ερώτημα γιατί δεν γίνονται προσλήψεις για να ενισχυθεί το τμήμα ηλεκτρονικών παραγγελιών, εφόσον η κερδοφορία των ιδιοκτητών είναι στα ύψη, η απάντηση που πήρε εξηγεί εν πολλοίς την κατάσταση.
Τονίζουν λοιπόν ότι δεν είναι θέμα προσλήψεων καθώς το μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν υπάρχουν βαν μεταφοράς προϊόντων στην αγορά. Γι’ αυτό και όσο κόσμο και αν προσλάβουν αν δεν λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει.
Μιλάμε για ειδικά βαν-ψυγεία τα οποία πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πουθενά.
Οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ ψάχνουν εναγωνίως να βρουν έναν τρόπο να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα, όμως με την αγορά νεκρή (λένε) ότι δεν είναι καθόλου εύκολο.