Τον αποκλεισμό από τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» κατήγγειλαν πρόσφατα οι εργαζόμενοι της εφημερίδας «Documento», υποστηρίζοντας ότι «η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την πανδημία ώστε με κρατικό χρήμα να κατευθύνει την ενημέρωση όπου θέλει».
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, η κυβέρνηση στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών θα… ρίξει 11 εκατ. ευρώ στην αγορά των ΜΜΕ. Η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που έχει σχεδιαστεί, αναπτύσσεται σε δύο φάσεις ενώ η συνολική πίστωση για την πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,23% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί.
Τα χρήματα θα πάνε στα ΜΜΕ, ειδικά στις εφημερίδες που έχουν πληγεί από τα μέτρα περιορισμού και την καραντίνα ενώ έκλεισαν τόσα μέρη πώλησής τους που πέρασε, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, άρθρο για να είναι διαθέσιμες και στα σούπερ μάρκετ.
Οι εργαζόμενοι του «Documento» ζητούν λοιπόν από τις δημοσιογραφικές ενώσεις και τα κόμματα να παρέμβουν καθότι, ως υποστήριξαν, «η κυβέρνηση αντί να λάβει οριζόντια μέτρα ενίσχυσης του ήδη χειμαζόμενου Τύπου, εργαλειοποιώντας την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”, σπρώχνει ζεστό κρατικό χρήμα σε φίλους και ημέτερους. Φυσικά, το “Documento” για μια ακόμη φορά είναι εκτός».
ΟΚ, κατανοητό ότι το «Documento» του Κώστα Βαξεβάνη είναι εχθρικό προς την κυβέρνηση από… ιδρύσεώς του. Αλλά, κύριε πρωθυπουργέ, εδώ έχουμε να κάνουμε με το μέλλον και την επιβίωση συναδέλφων. Δεν χωρούν εκδίκηση και μίση εν μέσω πανδημίας όταν το πρόβλημα είναι μεγάλο, και συλλογικό για τον κλάδο. Και τέτοιοι «αποκλεισμοί» είναι, αν μη τι άλλο, κατάπτυστοι.