
Το μήνυμα της στον Γιάνη Βαρουφάκη.
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου με ανάρτησή της στα social media τόνισε πως ο Γιάνης Βαρουφάκης θα έπρεπε να είχε παραδώσει το 2015 τις συνομιλίες του Eurogroup και όχι σχεδόν πέντε χρόνια αργότερα.
Μάλιστα, εξέφρασε την απορία της γιατί ο Βαρουφάκης δεν τις υπέβαλε όταν ήταν εκείνη Πρόεδρος της Βουλής, αλλά και την πρόθεσή της να τις δημοσιοποιήσει εκείνη.
«Πολύ λίγο πολύ αργά, @yanisvaroufakis. Αυτές οι ηχογραφήσεις θα έπρεπε να έχουν υποβληθεί το 2015. Αναρωτιέμαι γιατί δεν τις υποβάλλατε σε μένα ως Πρόεδρο της Βουλής. Είναι επειδή θα τις δημοσιοποιούσα; Είμαι ακόμα διατεθειμένη, αν θέλετε να το κάνει άλλος για εσάς», γράφει χαρακτηριστικά.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Η διπλή ανάσα της Κεραμέως στον Μητσοτάκη
- Αυτό που φοβόμασταν: Μεγάλη ανησυχία στην κυβέρνηση μετά το δώρο Τραμπ στον Ερντογάν
- Ολική ανατροπή με Σαμαρά – Αβραμόπουλο