
Η φορολογία στα ΜΜΕ πρέπει να εξετασθεί εκ νέου.
Όπως γράφουν οι typologies.gr, η σεζόν κλείνει με απώλειες για την ιδιωτική τηλεόραση καθώς ήταν μια χρονιά με αυξημένες προσδοκίες και μικρότερη αναλογικά διαφήμιση.
Το παιχνίδι των εκλογών και τα χρήματα που δαπανήθηκαν σε αυτές μαζί με τις διαφημίσεις που δεν μεταδόθηκαν στέρησαν έσοδα.
Ενώ συνεχίζεται η διοχέτευση χρημάτων στο εξωτερικό, σε πλατφόρμες και εταιρείες ψηφιακής τεχνολογίας που δεν αποδίδουν φόρους και εισφορές στην Ελλάδα.
Η φορολογία στα ΜΜΕ πρέπει να εξετασθεί εκ νέου. Αλλά δεν μπορούν οι μειώσεις στους φόρους να συνοδεύονται και με απολύσεις.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Εσωκομματικά μπρα ντε φερ στη ΝΔ: Η ατάκα Δένδια για Ρούτσι και η αναδιατύπωση που δεν άλλαξε την ουσία
- Η Αθήνα θέλει άλλα… 99 δισεκατομμύρια για να συμπληρώσει 100 και να κάνει αντιπλημμυρικά έργα!
- Ο «πιο μισητός άνθρωπος» στον κόσμο, είναι ο πιο πλούσιος του πλανήτη – Ολοταχώς για τρισεκατομμυριούχος ο Έλον Μασκ!
- #ΜΜΕ