
Λεφτά υπάρχουν.
Δύο χριστουγεννιάτικα διαφημιστικά σποτάκια έφτιαξαν στην ΕΡΤ και όπως γράφει η «Εφημερίδα των Συντακτών» φαίνεται πως το… έριξαν έξω.
Σύμφωνα με τα όσα εμφανίζονται στη «Διαύγεια» για δύο σποτ μέγιστης διάρκειας 40 δευτερολέπτων ξόδεψαν 18.300 ευρώ!
Την ίδια ώρα για ημίωρες εβδομαδιαίες εκπομπές δίνουν με τα χίλια ζόρια 7.500-8.000 ευρώ.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης
- «Έμπλεξε» η Μαρία Καρυστιανού…
- Για να «τσιμπήσει» 2 μονάδες ακόμα: Το μέτρο-τομή του Τσίπρα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού
- #ΕΡΤ