
Λεφτά υπάρχουν.
Δύο χριστουγεννιάτικα διαφημιστικά σποτάκια έφτιαξαν στην ΕΡΤ και όπως γράφει η «Εφημερίδα των Συντακτών» φαίνεται πως το… έριξαν έξω.
Σύμφωνα με τα όσα εμφανίζονται στη «Διαύγεια» για δύο σποτ μέγιστης διάρκειας 40 δευτερολέπτων ξόδεψαν 18.300 ευρώ!
Την ίδια ώρα για ημίωρες εβδομαδιαίες εκπομπές δίνουν με τα χίλια ζόρια 7.500-8.000 ευρώ.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Βορίζια: 400 αστυνομικοί στο χωριό και τα 3 αδέλφια παραδόθηκαν μόνα τους – Πώς έφτασαν στα ίχνη τους, αλλά τους έχασαν
- Υπόθεση ΕΛΤΑ: Τα κλάματα του CEO του Υπερταμείου που «πάγωσαν» τους Νεοδημοκράτες, η «κεφαλή επί πίνακι» του Σκλήκα και η «καυτή πατάτα» στα χέρια της κυβέρνησης
- «Μύλος» στο ΠΑΣΟΚ: Κανένας δεν είναι με κανέναν κι όλοι εναντίον του Ανδρουλάκη – Γιατί το κόμμα μοιάζει με ωρολογιακή βόμβα
- #ΕΡΤ