
Λεφτά υπάρχουν.
Δύο χριστουγεννιάτικα διαφημιστικά σποτάκια έφτιαξαν στην ΕΡΤ και όπως γράφει η «Εφημερίδα των Συντακτών» φαίνεται πως το… έριξαν έξω.
Σύμφωνα με τα όσα εμφανίζονται στη «Διαύγεια» για δύο σποτ μέγιστης διάρκειας 40 δευτερολέπτων ξόδεψαν 18.300 ευρώ!
Την ίδια ώρα για ημίωρες εβδομαδιαίες εκπομπές δίνουν με τα χίλια ζόρια 7.500-8.000 ευρώ.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Τα 2 συμπτώματα της νέας παραλλαγής του κορωνοϊού που σαρώνει την Ελλάδα
- Σκάει νέα βόμβα μετά τον Βορίδη: Τελειώνουν άλλοι δυο υπουργοί
- Ντροπή για το ψάρι του λαού: Έχετε συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή με τις σαρδέλες στην Ελλάδα;
- #ΕΡΤ