
Η διορία που έδωσε η υπουργός Παιδείας.
Ένα 24ωρο έδωσε η Νίκη Κεραμέως στους πρυτάνεις των πανεπιστημίων της χώρας για να στείλουν στο υπουργείο Παιδείας, συγκεντρωτικά στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των εγγεγραμμένων αλλά και των ενεργών φοιτητών.
Πηγές του υπουργείου αποκάλυψαν στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ότι το αίτημα έγινε στο πλαίσιο της διανομής της δεύτερης δόσης της έκτακτης χρηματοδότησης των πανεπιστημίων, ύψους περίπου 7,5 εκατ. ευρώ, η οποία θα δοθεί βάσει ορισμένων κριτηρίων, με βασικό τον αριθμό των ενεργών φοιτητών.
Δηλαδή, η υπουργός άρχισε να εφαρμόζει κάτι πριν ακόμη προλάβει αυτό να γίνει νόμος του κράτους.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω