Η Black Friday είναι ένας θεσμός πλέον που περιμένουν με αγωνία τόσο οι καταστηματάρχες, όσο και οι πελάτες.
Φέτος η Black Friday πέφτει στις 29 Νοεμβρίου και εκτός από τα γνωστά καταστήματα, στη μάχη των προσφορών μπαίνουν και 2 γνωστές αλυσίδες super market.
Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.
Aπό την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία όπως έχει αποδείξει σε όλη την πορεία της στο λιανεμπόριο δεν έχει δείξει και μεγάλο ενδιαφέρον στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, κάνει την έκπληξη κι ανακοινώνει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη Black Friday και το Σάββατο.
Η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.