
Ο λόγος για τα κτήρια του ΔΟΛ και της «Ελευθεροτυπίας».
Τέλος εποχής για δύο κτήρια, τα οποία έχουν αφήσει το στίγμα τους στο χώρο των ΜΜΕ.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», το κτήριο του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη στη Μιχαλακοπούλου βγαίνει προς πώληση.
Επιπλέον, πολύ σύντομα θα πιάσουν δουλειά οι μπουλντόζες στο κτήριο του Νέου Κόσμου που στέγαζε την «Ελευθεροτυπία». Το συγκεκριμένο κτήριο είχε κλειδωθεί στα τέλη του περασμένου Ιουλίου και τα κλειδιά παραδόθηκαν στην εταιρία αξιοποίησης ακινήτων «Grivalia».
Τελευταίες Ειδήσεις
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης
- «Έμπλεξε» η Μαρία Καρυστιανού…
- Για να «τσιμπήσει» 2 μονάδες ακόμα: Το μέτρο-τομή του Τσίπρα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού