Το ζημιογόνο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων του 2014 δεν έχει καμία σχέση πλέον με το τεχνολογικά εκσυγχρονισμένο και κερδοφόρο ΑΠΕ του 2019, που μεταφέρεται στην αρμοδιότητα του πρωθυπουργικού γραφείου, όπως γράφει η εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΩΝ».
Σύμφωνα με τον απολογισμό, το διάστημα 2016-2019 το ΑΠΕ-ΜΠΕ παρουσίασε αλματώδη άνοδο στα διαφημιστικά του έσοδα. Από το 2014 ως το 2018 η διαφήμιση στο Πρακτορείο αυξήθηκε από 83.207 ευρώ σε 553.664 ευρώ, δηλαδή αύξηση της τάξης του 560%!
Το σύνολο των συνδρομών τη δεκαετία 2004-2014 ήταν 186, ενώ σήμερα υπάρχουν 460 ενεργοί συνδρομητές. Στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εργάζονται πλέον 25 δημοσιογράφοι και 25 τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι. Οι πωλήσεις υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 24,2% από 1,515 εκατ. ευρώ το 2015 σε 1,88 εκατ. ευρώ το 2018.