
Χαμός στο Ραδιομέγαρο εν όψει της κυβερνητικής αλλαγής.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ», προϊσταμένη τμήματος που ανήκει στις υπηρεσίες διευθύνοντος, στηλιτεύει τη λειτουργία της ΕΡΤ και την «αχρηστία» του προσωπικού της. Μάλιστα, έχει κάνει 87 (!) αναφορές στα πειθαρχικά όργανα επικαλούμενη την παραμικρή αφορμή.
Από αντισυναδελφική συμπεριφορά και υποτιθέμενα μπούλινγκ μέχρι καταγγελίες για μη εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου, τον φωτισμό και τον εξαερισμό του γραφείου της, καθώς και για συντακτικά λάθη σε εγκυκλίους της ΕΡΤ.
Αν και προσελήφθη επί ΝΕΡΙΤ, υπήρξε εκπρόσωπος της ΠΟΣΠΕΡΤ σε επιτροπές της νέας ΕΡΤ και τώρα εμφανίζεται ως υποψήφια διευθύντρια, επικαλούμενη τη συγγένειά της με βουλευτή της ΝΔ, παρότι ακούγεται ότι οι μεταξύ τους σχέσεις δεν είναι και οι καλύτερες.
Ωστόσο, βασική της ανταγωνίστρια στην προσπάθεια να «κερδίσει» την μελλοντική διοίκηση είναι μια άλλη κυρία του 4ου ορόφου που έλυνε και έδενε στο Ραδιομέγαρο, ανακατεύοντας τους πάντες «με εντολή διοίκησης», όπως ήταν η αγαπημένη της ατάκα…
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ
- #ΕΡΤ