
Τι έγραψε στον λογαριασμό της στο Instagram η Βίκυ Χατζηβασιλείου- Το "ευχαριστώ" στους τηλεθεατές της εκπομπής
Απόψε στις 20:50 πέφτει η αυλαία της εκπομπής «Πάμε πακέτο» για την φετινή 14η σεζόν της.
Μέσω του λογαριασμού της στο Instagram η Βίκυ Χατζηβασιλείου προαναγγέλει πως τα τελευταία πακέτα της χρονιάς ανοίγουν και είναι γεμάτα αγάπη, εξομολογήσεις που φέρνουν δάκρυα συγκίνησης, αλλά και τραγούδι.
Δηλώνει περήφανη για το ρεκόρ των 14 επιτυχημένων σεζόν και ευχαριστεί δημόσια τους τηλεθεατές που την τιμούν με την εμπιστοσύνη τους αλλά και τους συνεργάτες της λέγοντας πως είναι η πιο αγαπημένη και δημιουργική ομάδα στην ελληνική τηλεόραση…
Όπως είχαμε γράψει προ ημερών η αγαπημέμένη παρουσιάστρια με την πετυχημένη εκπομπή θα παραμείνει στον Alpha και την επόμενη σεζόν.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ