
Ποια κεντρικά μηνύματα περνάει;
Στο youtube ανέβηκε το πρώτο κεντρικό τηλεοπτικό σποτ της ΝΔ, το οποίο από σήμερα θα προβάλλεται στα κανάλια.
«Είναι η ώρα να γυρίσουμε σελίδα, Ισχυρή ανάπτυξη για αυτοδύναμη Ελλάδα, Ενωμένοι μπορούμε, Στις 26 Μαΐου έγινε η αρχή στις 7 Ιουλίου ξεκινάμε», είναι τα κεντρικά μηνύματα του σποτ.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Πάει για ντέρμπι: Η μεγάλη ανατροπή που φέρνουν οι νέες δημοσκοπήσεις
- Και εν ενεργεία βουλευτές: Ψυχρολουσία στη ΝΔ για τους 4 γαλάζιους που μπαίνουν στο κόμμα Σαμαρά
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης