
Για δύο ακόμα χρόνια συνεχίζουν τη συνεργασία τους.
Στον ΑΝΤ1 παραμένει κι επίσημα η Ζέτα Μακρυπούλια! Οι δύο πλευρές συμφώνησαν σε όλα και ανανέωσαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα δύο χρόνια.
Η ανακοίνωση του ΑΝΤ1 αναφέρει: «O ANT1 και η Ζέτα Μακρυπούλια ανανεώνουν τη συνεργασία τους για τα επόμενα δύο χρόνια.
Καταγράφοντας σταθερά πρωτιές και τη φετινή σεζόν με 19,6% μέσο όρο τηλεθέασης στα δυναμικά κοινά με το ψυχαγωγικό τηλεπαιχνίδι «Rouk Zouk», η Ζέτα Μακρυπούλια παραμένει στο δυναμικό του ΑΝΤ1 και συνεχίζουν από κοινού την απόλυτα επιτυχημένη συνεργασία τους».
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ