
Για κάποιους δεν «σβήνει» ποτέ.
Μπορεί να είναι αρκετοί αυτοί που προσπαθούν να απεμπλακούν από το ΠΑΣΟΚ και ότι το θυμίζει, όμως η οργανωμένη βάση δείχνει να μην συμφωνεί με αυτή την κατεύθυνση.
Όπως γράφει η εφημερίδα το «ΕΘΝΟΣ», οι υπάλληλοι στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ υποδέχθηκαν τη Φώφη Γεννηματά με το «Κάρμινα Μπουράνα». Ναι το γνωστό τραγούδι που αποτέλεσε σήμα κατατεθέν του παλιού, ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ που όλοι αγαπήσαμε….
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ