
Το τραπέζι στους συνεργάτες του έκανε ο Σταύρος Θεοδωράκης φουντώνοντας τις φήμες ότι μπορεί να ήταν και το αποχαιρετιστήριο.
Ο αρχηγός του Ποταμιού που προσφάτως εξέφρασε την επιθυμία του να παραιτηθεί από την ηγεσία του κόμματος, προσέχει πολύ τη διατροφή του, όμως μια στο τόσο ξεδίνει.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ» βρέθηκε στο στέκι του, σε μαγαζί που φημίζεται για την κατανάλωση κρέατος στο Χαλάνδρι και εκεί έκανε το τραπέζι σε στελέχη, βουλευτές και πρόσωπα που έδωσαν μάχη στις Ευρωεκλογές.
Δεν αποκλείεται μάλιστα, αυτό να ήταν το αποχαιρετιστήριο τραπέζι προς τους συνεργάτες του.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Πολύ άσχημη εξέλιξη για την Μαρία Καρυστιανού
- Δεν είναι αυτοί που περίμεναν όλοι: Οι 4 πρώτοι βουλευτές του Σύριζα που παίρνει ο Τσίπρας στην «ΕΛ.Α.Σ.»
- Δείχνει την τάση: Ποιο κόμμα προηγείται στην Αττική σύμφωνα με νέα μεγάλη δημοσκόπηση