Ο λόγος -όπως δήλωσε- είναι ότι επειδή έχει δουλέψει και ο ίδιος σε αεροπορική εταιρεία, γνωρίζει πολύ καλά πόσο «ταλαιπωρείται» το φαγητό κατά τη διάρκεια των πτήσεων, αλλά και πόση ώρα περνάει από την ώρα της προετοιμασίας μέχρι την ώρα του σερβιρίσματος.
Σύμφωνα με την Daily Mail, μάλιστα, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι λόγοι που θα έπρεπε ο κάθε επιβάτης να το ξανασκεφτεί πριν δεχτεί να δοκιμάσει το δίσκο με το φαγητό στην επόμενη πτήση. Για την ακρίβεια, το φαγητό που σερβίρεται στα αεροπλάνα έχει συχνά απαίσια γεύση ή είναι μισομαγειρεμένο και βρώμικο. Μάλιστα, ούτε οι επιβάτες της πρώτης θέσης μπορούν να τη γλιτώσουν, μιας και το φαγητό τους φτιάχνεται στο ίδιο μέρος με αυτό που σερβίρεται στις οικονομικές θέσεις.
Επιπλέον, τα γεύματα που φυσικά παρασκευάζονται μαζικά -δεν έχουν κουζίνα τα αεροπλάνα, μην το ξεχνάτε-, είναι πιθανόν να μένουν στο ψυγείο για έως και 5 μέρες. Όσο για το σερβίρισμα, η τοποθέτηση των φαγητών και των σερβίτσιων στους δίσκους, γίνεται στο πάτωμα!
Από την “κακομεταχείριση” βέβαια δεν γλιτώνει ούτε ο καφές ή το τσάι, καθώς φτιάχνονται με αμφιβόλου ποιότητας νερό, συνήθως όχι εμφιαλωμένο. Επίσης, ο βρασμός λόγω υψόμετρου γίνεται σε διαφορετική θερμοκρασία, υψηλότερη της κανονικής, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μίγμα που δεν έχει καμία σχέση με τα ροφήματα εδάφους. Στην επόμενη πτήση, λοιπόν ή θα μπείτε χορτάτοι ή θα φροντίσετε να αγοράσετε μερικά snack από τα καταστήματα του αεροδρομίου, για να τσιμπάτε κάτι.