
Μεγάλος εκνευρισμός στην ΕΡΤ από την έκταση που πήρε το επεισόδιο ανάμεσα στους δύο αθλητικούς συντάκτες για ρεπορτάζ που δεν μεταδόθηκε.
Η διοίκηση της ΕΡΤ έστειλε το μήνυμα πως θα υπάρξουν κυρώσεις και ζήτησε ΕΔΕ για να προχωρήσει σε πειθαρχικές κυρώσεις.
Το κλίμα στην ΕΡΤ είναι αρνητικό εδώ και πολύ καιρό.
Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση σύγκρουσης δύο σκηνοθετών κατά τη διάρκεια ζωντανού προγράμματος.
Το θέμα δεν δημοσιοποιήθηκε με αποτέλεσμα να πέσουν στα μαλακά τα δύο πρόσωπα.
Πηγή: typologies.gr
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ