
"Το ότι κάνει ντόρο δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Όταν ο άλλος ακούει ένα όνομα..."
«Γιατί πλέον δίνουμε ονόματα στα καιρικά φαινόμενα;», ρώτησε η Νάνσυ Ζαμπέτογλου στο Dot την καλεσμένη της. Η Χριστίνα Σούζη… άρπαξε φωτιά και εξήγησε ενοχλημένη από αυτή τη «μόδα», γιατί είναι λάθος να δίνουμε όνομα σε κάθε χαμηλό βαρομετρικό.
«Να ρωτήσεις αυτόν που τα δίνει! Δεν τα δίνει η ΕΜΥ. Δεν αλλάζουμε συζήτηση; Εγώ έχω βγει από την ΕΜΥ, υποστηρίζω την ΕΜΥ. Το Αστεροσκοπείο και η ιστοσελίδα του αποφάσισαν να βγάζουν ονόματα. Δεν ξέρω με τι κριτήρια, δεν έχω κουβεντιάσει μαζί τους, ούτε και με ενδιαφέρει. Το ότι κάνει ντόρο δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Όταν ο άλλος ακούει ένα όνομα, ο νους του πάει αμέσως -όνομα σε κάθε κακοκαιρία που έρχεται, όχι σε κάποια σοβαρή, εκείνο με τον κυκλώνα που είχε έρθει στην Πελοπόννησο θα μπορούσαμε να του είχαμε δώσει ένα όνομα. Αλλά όνομα σε κάθε χαμηλό που έρχεται, γιατί; Πώς θα ξεχωρίσουμε τα βαριά τότε; Έτσι δεν είναι;», είπε η Χριστίνα Σούζη.
Δείτε το video από το zappit.gr:
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ