Πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης και τον πρώτο μήνα του νέου έτους ήταν ο Alpha.
«Απαντώντας στα reality και τα talent show του ανταγωνισμού με μυθοπλασία, διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό πρόγραμμα, ο Alpha κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης, αποδεικνύοντας ότι είναι ισχυρός παίκτης», σύμφωνα με την ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen τον Ιανουάριο 2019, ο Alpha ήταν πρώτο κανάλι στην prime time – την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη – τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 18,3% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 17,3%.
Σημειώνεται επίσης ότι και τον Ιανουάριο 2019, η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.