
Είχαν κλείσει το πρωί της Κυριακής λόγω του συλλαλητηρίου.
Ανοιχτοί είναι πλέον όλοι οι σταθμοί του μετρό της Αθήνας, οι οποίοι νωρίτερα είχαν κλείσει με εντολή της αστυνομίας, λόγω της συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία.
Υπενθυμίζεται πως από τις 10 το πρωί κλειστοί ήταν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Ομόνοια.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω