
Ένα πάγιο αίτηµα της εκπαιδευτικής κοινότητας ικανοποίησε χθες το υπουργείο Παιδείας µε τη θεσµοθέτηση της µείωσης του αριθµού των µαθητών από 25 σε 22 ανά τάξη στα νηπιαγωγεία και στην Α’ Δηµοτικού.
Ταυτόχρονα αποφάσισε την καθιέρωση του µαθήµατος της Διατροφικής Αγωγής στα δηµοτικά σχολεία.
Οι σχετικές τροπολογίες συζητήθηκαν χθες στην Ολοµέλεια της Βουλής, καθώς εντάχθηκαν στο νοµοσχέδιο «Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, Πανεπιστήµιου Θεσσαλίας µε τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλληµνιακό Ταµείο και άλλες διατάξεις».
Οσον αφορά στον αριθµό των µαθητών, θα µειωθεί από το επόµενο σχολικό έτος 2019-2020 και, όπως είπε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, «µε την τροπολογία ικανοποιείται ένα δίκαιο αίτηµα της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας».
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω