
Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο.
Στιγμές τρόμου έζησαν σήμερα το πρωί μαθητές από τα ημιορεινά χωριά του δήμου Φαρσάλων κοντά στο Ναρθάκι, όταν το λεωφορείο που εκτελεί το καθημερινό δρομολόγιο Ναρθάκι, Δίλοφο, Αχίλλειο, Φάρσαλα, εξετράπη της πορείας του.
Λίγο πριν τις 8 το πρωί, πιθανότατα λόγω του παγετού, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος και το λεωφορείο σταμάτησε “σε κομμάτι πάγου”.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, είναι θαύμα ότι δεν υπήρξε τραυματισμός, όμως για δευτερόλεπτα επικράτησε πανικός στις θέσεις του οχήματος όπου επέβαιναν μικρά παιδιά.
ΠΗΓΗ: onlarissa.gr
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα