Βρετανία: Οι αργοί οδηγοί προκάλεσαν αύξηση στα τροχαία

Βρετανία: Οι αργοί οδηγοί προκάλεσαν αύξηση στα τροχαία

Τι λένε τα επίσημα στοιχεία της τροχαίας της Βρετανίας.

Μπορεί οι περισσότεροι από εμάς να έχουμε συνδέσει την υψηλή ταχύτητα με «επικίνδυνη οδήγηση», πρόσφατα βρετανικά στοιχεία, όμως, αποδεικνύουν, ότι η οδήγηση με χαμηλή ταχύτα μπορεί να είναι εξίσου επικίνδυνη.

Και αυτό γιατί ο αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων που προκλήθηκαν στη Βρετανία από οδηγούς που οδηγούν με χαμηλή ταχύτητα, έχει αυξηθεί κατά σχεδόν ένα τρίτο, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.

Οι «αργοί» οδηγοί προκάλεσαν 175 τραυματισμούς και δύο θανάτους στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου το 2017, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Τμήματος Μεταφορών.

Το γεγονός αυτό ισοδυναμεί με μια αύξηση 31% στη διάρκεια ενός έτους, προκαλώντας ανησυχίες, σχετικά με το αν οι «αργοί» οδηγοί θα μπορούσαν τελικά να αποτελέσουν απειλή για την οδική ασφάλεια.

Ενώ οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο γεγονός ότι η «ριψοκίνδυνη και επικίνδυνη» οδήγηση είναι η οδήγηση με υψηλή ταχύτητα, τα στατιστικά αυτά αποδεικνύουν ότι και η οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρά τροχαία ατυχήματα.

«Η οδήγηση σαν σαλιγκάρι μπορεί να είναι τόσο επικίνδυνη όσο η οδήγηση στα «κόκκινα»», προειδοποιεί ο πρόεδρος της Automobile Association, Edmund King.

Ο ίδιος αναφέρε ότι μεγάλος αριθμός οδηγών, στη Βρετανία, χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα στους αυτοκινητοδρόμους και οδηγούν με πολύ χαμηλή ταχύτητα με αποτέλεσμα να δημιουργείται συμφόρηση και επικίνδυνες προσπεράσεις.

Οι στατιστικές του βρετανικού Τμήματος Μεταφορών, έδειξαν, επίσης, ότι 261 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα των οδηγών που είναι «απρόσεκτοι, απερίσκεπτοι ή βιάζονται», ενώ 19.639 άτομα τραυματίστηκαν από τέτοιου είδους περιστατικά.

Ένας εκπρόσωπος του Τμήματος Μεταφορών δήλωσε: «Η απρόσεκτη οδήγηση, συμπεριλαμβανομένης της οδήγησης με χαμηλή ταχύτητα, είναι ένα αδίκημα και μπορεί κάποιος να συλληφθεί γι” αυτό».

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.