
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Δευτέρας το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο της Πάτρας, όταν ειδοποιήθηκε για ένα 4χρονο κορίτσι που είχε καταπιεί μεγάλη ποσότητα αναλγητικού φαρμάκου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 4χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες ήπιε ποσότητα σιροπιού Depon.
Στο σημείο έσπευσε Μονάδα του ΕΚΑΒ, η οποία παρέλαβε την μικρούλα και την μετέφερε στο νοσοκομείο.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω