Μην παρασυρθείτε από την... τρέλα της Black Friday και κάνετε τα ψώνια σας χωρίς να έχετε κάνει έρευνα...
Στη δημοσίευση σειρά συστάσεων προς τους καταναλωτές εν όψει της αυριανής «Black Friday» προβαίνει η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, προτείνει στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την επίμαχη ημέρα.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά τη «Black Friday», το όφελος για τους ίδιους από την εφαρμογή των εκπτώσεων-προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης).
Άλλωστε, κατά την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών, σε περίοδο προσφορών, οι οποίες ισχύουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι επαρκώς ενημερωμένοι, αφού ενδέχεται ο ισχυρισμός σχετικά με την διάρκεια της προσφοράς, να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Την ίδια ώρα, όταν οι προμηθευτές διαφημίζουν, πωλούν ή προμηθεύουν προϊόντα, οφείλουν να δίνουν στους καταναλωτές επαρκώς ακριβείς πληροφορίες ώστε να μπορούν να αποφασίσουν για την αγορά ενός προϊόντος πλήρως ενημερωμένοι.
Ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς, τέλος, ο προμηθευτής πρέπει να παρέχει σαφείς, ακριβείς και κατανοητές πληροφορίες για το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, προτού να προβεί ο καταναλωτής στη σχετική αγορά.