
Κανονικά γίνεται πλέον η μετακίνηση.
Ανοιχτοί είναι πλέον όλοι οι σταθμοί του Μετρό, ενώ η κυκλοφορία του μέσου διεξάγεται κανονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Νωρίτερα είχαν κλείσει τρεις στάσεις του μετρό, μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ., για την ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού κατά τις εκδηλώσεις για την 45η επέτειο του Πολυτεχνείου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Όνομα βαρύ, ευρείας αποδοχής: Ποιον θέλουν στη θέση του Μητσοτάκη εάν η ΝΔ πάρει κάτω από 25% στις εκλογές
- Πρώτο πλήγμα στη ΝΔ: Τα 10 πρόσωπα που επέλεξε ο Σαμαράς για την πρώτη γραμμή του κόμματός του
- Η διπλή ανάσα της Κεραμέως στον Μητσοτάκη