Πτώση των ενεργών χρηστών του Facebook στην Ευρώπη σημειώθηκε το τελευταίο τρίμηνο.
Μια σημαντική μείωση των ενεργών χρηστών του παρατηρεί το Facebook τους τελευταίους μήνες, ειδικά μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε φέτος με βρετανική συμβουλευτική εταιρεία που αλίευε προσωπικά δεδομένα από εκατομμύρια προφίλ.
Το Facebook κατέγραψε πτώση του αριθμού των καθημερινών ενεργών χρηστών και των μηνιαίων ενεργών χρηστών στην Ευρώπη, το διάστημα Ιουλίου — Σεπτεμβρίου 2018, σύμφωνα με την πρόσφατη τριμηνιαία έκθεση οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Το Facebook είχε 278 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2018, από 279 εκατομμύρια το προηγούμενο, ενώ ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών μειώθηκε κατά ένα εκατομμύριο από 376 σε 375.
Πρόκειται για μια τάση που παρατηρήθηκε ήδη από το προηγούμενο τρίμηνο, όταν η βάση των μηνιαίων χρηστών υποχώρησε επίσης κατά ένα εκατομμύριο.
Παρά τη μείωση των Ευρωπαίων χρηστών, η παγκόσμια βάση για τους ημερήσιους χρήστες είδε μια μικρή άνοδο και αυξήθηκε σε 1,5 δισεκατομμύρια από 1,47 δισ. το δεύτερο τρίμηνο.
Η εταιρεία έχει αυξήσει επίσης τον συνολικό αριθμό προσωπικού της σε περισσότερα από 33.000 άτομα από τις 30 Σεπτεμβρίου, μια αύξηση της τάξεως του 45% από το προηγούμενο έτος.
Το επιπλέον προσωπικό χρησιμοποιήθηκε ως απάντηση στις δημόσιες επικρίσεις σχετικά με τις πολιτικές περιεχομένου του Facebook.
Κύρια ασχολία τους η διαχείριση του ενοχλητικού και κακόβουλου περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων σελίδων οι οποίες «προσπαθούν να παραπλανήσουν τους άλλους για το ποιοι είναι και τι κάνουν».