
Μία κίνηση που δε συνηθίζεται.
Με έναν ξεχωριστό τρόπο θέλησε να πει ”αντίο” ο τηλεοπτικός σταθμός Αnt1 στο Μega που τα ξημερώματα της Κυριακής έπεσε “μαύρο” και έπαψε να λειτουργεί μετά από 29 χρόνια.
“Μega σε ευχαριστούμε όλοι . Ανταγωνιστήκαμε , συνεργαστήκαμε, κερδίσαμε, χάσαμε. Μega θα λείψεις σε όλους”, ήταν το συγκινητικό αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Ant1.
Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Ant1:
Τελευταίες Ειδήσεις
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης
- «Έμπλεξε» η Μαρία Καρυστιανού…
- Για να «τσιμπήσει» 2 μονάδες ακόμα: Το μέτρο-τομή του Τσίπρα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού