
Τίτλοι τέλους για το «μεγάλο κανάλι»...
Η μαύρη στιγμή έφτασε και λίγο μετά τις 02:00 τα ξημερώματα της Κυριακής το Mega έπαψε να μεταδίδει το σήμα του στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.
Το γεγονός είχε γίνει γνωστό από την Παρασκευή μέσω της ανακοίνωσης της Digea και πλέον το κανάλι θα εκπέμπει μόνο από τις συνδρομητικές πλατφόρμες.

Τελευταίες Ειδήσεις
- Απροσδόκητο: Πάτησε το κουμπί ο Κασσελάκης
- «Έμπλεξε» η Μαρία Καρυστιανού…
- Για να «τσιμπήσει» 2 μονάδες ακόμα: Το μέτρο-τομή του Τσίπρα που αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού