
Να διακόψει το «μαύρο» στο Mega ζητά με αίτηση αναστολής η Τηλέτυπος.
Αίτηση αναστολής εκτέλεσης απόφασης διακοπής του σήματος του Μέγκα, κατέθεσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία Τηλέτυπος στο ΕΣΡ.
Η ακρόαση των εκπροσώπων του MEGA ορίστηκε για αυτήν την Τρίτη, στη μία μετά το μεσημέρι και ενώ η Digea έχει ανακοινώσει από την Τετάρτη, ότι στις τρεις το πρωί της Κυριακής θα κατεβάσει το σήμα του τηλεοπτικού σταθμού.
Θυμίζουμε πως η DIGEA, ανακοίνωσε την ημέρα που θα ρίξει “μαύρο στο MEGA”. Σύμφωνα με τον ψηφιακό πάροχο, εφόσον έχει λάβει την εντολή από το ΕΣΡ, θα προχωρήσει στην διακοπή μετάδοσης τηλεοπτικού σήματος τα ξημερώματα της Κυριακής, 28 Οκτωβρίου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα
- #Mega