
Στάση εργασίας θα κάνουν την Παρασκευή οι εργαζόμενοι του Μετρό.
Οι συρμοί του μετρό θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στις 9 το πρωί και δρομολόγια θα εκτελούνται έως τις 11 το βράδυ. Δηλαδή το μετρό θα μείνει ακινητοποιημένο από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί και από τις 11 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας- την Παρασκευή ισχύει κανονικά δίωρη παράταση στη λειτουργία του.
Όπως αναφέρει το ΣΕΛΜΑ, οι λόγοι των κινητοποιήσεων σχετίζονται με τις ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά συντήρησης συρμών και εγκαταστάσεων, την έλλειψη μέσων ατομικής προστασίας, τις άσχημες συνθήκες εργασίας για το προσωπικό που έχει απομείνει και γενικά απαξίωση του μέσου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- H Γρατσία έρχεται δεύτερη, αυτός είναι η κορυφή: Το πρόσωπο που εκτιμά όσο κανέναν άλλον η Καρυστιανού
- Θεωρεί ότι θα σαρώσει σε σταυρούς: Σφήνα Σαμαρά για την πιο μεγάλη μεταγραφή της ΝΔ
- Πολύ άσχημη εξέλιξη για την Μαρία Καρυστιανού