
Από θαύμα γλίτωσε τα χειρότερα μια 30χρονη γυναίκα στον Άγιο Νικόλαο, καθώς ήπιε κατά λάθος χλωρίνη.
Η γυναίκα ήπιε από μπουκάλι που περιείχε πολύ μικρή ποσότητα του οξειδωτικού υγρού.
Αμέσως το κατάλαβε, έφτυσε το υγρό ωστόσο για παν ενδεχόμενο μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του anatolh.com Η 30χρονη δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ