
Νέα λεωφορειογραμμή θα συνδέει το Ζηρίνειο της Κηφισιάς με τη Σκάλα Ωρωπού, λύνοντας έτσι ένα πρόβλημα δεκαετιών.
Η γραμμή 510 «Ζηρίνειο – Μαρκόπουλο – Σκάλα Ωρωπού» ξεκινά τα δρομολόγιά της την προσεχή Κυριακή (19/4).
Ο δήμος Ωρωπού αναφέρει σε ανακοίνωσή του πως η νέα γραμμή «πραγματοποιεί ένα όνειρο δεκαετιών» και «θα καλύπτει ένα εκτεταμένο δίκτυο στάσεων και διέρχεται από σημαντικές περιοχές της Βόρειας Αττικής και του Δήμου Ωρωπού, διευκολύνοντας την καθημερινή μετακίνηση των πολιτών».
Τα δρομολόγια από Δευτέρα έως Σάββατο:
Από Ζηρίνειο: 06:30, 14:40, 16:25
Από Ωρωπό: 06:30, 08:00, 16:10, 18:00
Κυριακή
Από Ζηρίνειο: 10:35, 15:45
Από Ωρωπό: 11:50, 16:00
Οι στάσεις της νέας γραμμής

Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ