
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς αφού προκάλεσε φρενίτιδα στις ΗΠΑ κι όχι μόνο με την απόφαση-σταθμό που επρόκειτο να ανακοινώσει, κι όλοι πίστευαν ότι αποσύρεται στο τέλος της σεζόν, φρόντισε να ξενερώσει τους απανταχού λάτρεις του μπάσκετ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς κατάφερε να ξεγελάσει για μία ακόμα φορά τους θαυμαστές του κι όχι μόνο, με ένα παιδαριώδες τρικ. Ο σπουδαίος κατά τα άλλα αθλητής του μπάσκετ, αλλά επ’ ουδενί ο κορυφαίος που πάτησε ποτέ στα παρκέ, βλέποντας το πλήρωμα του (μπασκετικού) χρόνου να φτάνει θα περίμενε κανείς ότι θα κάνει την ανακοίνωση που όλοι περίμεναν, δηλαδή της απόσυρσής του, καθώς έχει προ πολλού κλείσει τα 40 και οδεύει αισίως για τα 41.
Αντ’ αυτού, ο Αμερικανός καλαθοσφαιριστής από το Οχάιο, προτίμησε να δουλέψει για το συνταξιοδοτικό του, όχι ότι δεν του φτάνουν για γενεές δεκατέσσερις όσα έχει βγάλει από το μπάσκετ, καθώς η απόφαση-ζωής Νο.2 αφορούσε τελικά ένα κονιάκ! Υπενθυμίζεται για τους νεότερους ότι πριν από 15 χρόνια, ο ΛεΜπρόν Τζέιμς είχε ανακοινώσει την απόφαση-ζωής Νο.1 και όντως τότε προκάλεσε σεισμό, καθώς άφησε το Κλίβελαντ και τους Καβαλίερς για να πάει στους Χιτ, το καλοκαίρι του 2010.
Έτσι λοιπόν σήμερα, και δικαιολογημένα, όλος ο μπασκετικός πλανήτης κι όχι μόνο ανέμενε με αγωνία την #TheSecondDecision# (σ.σ.: η δεύτερη απόφαση) του «βασιλιά», κι όλοι θεωρούσαν ότι θα κάνει πάταγο, όπως είχε κάνει τότε όταν είχε βγει σε ζωντανή μετάδοση στο ESPN κι ανακοίνωσε ότι παίρνει τα ταλέντα του και τα πάει στο Μαϊάμι…
Η «απόφαση» του Τζέιμς αυτή τη φορά ήταν να πάει το ταλέντο του στο Hennessy VSOP. Δυστυχώς, όχι για το γεγονός ότι δεν αποσύρεται, αλλά για το ευτελές της υπόθεσης, το #TheSecondDecision# ήταν μια διαφημιστική καμπάνια για κονιάκ. Και για να είμαστε ειλικρινείς, τα έβγαλε τα λεφτά της. Έπιασε τόπο το marketing, ο ΛεΜπρόν ξεγέλασε τον κόσμο για άλλη μια φορά και το μπάσκετ θα συνεχίσει να τον απολαμβάνει στα παρκέ για όσο εκείνος και οι ομάδες του, κρίνουν ότι μπορεί να προσφέρει.
Άλλωστε, δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Τζέιμς δούλεψε για τα συντάξιμά του, καθώς κάτι παρεμφερές έκανε προ ολίγων μηνών για έτερη συνεργαζόμενη επιχείρηση, την Amazon, προαναγγέλλοντας μάλιστα την «είδηση» τρεις μέρες πριν ανακοινώσει την καμπάνια που προωθούσε.
Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις και τον τσακώσαμε…
Ωστόσο, όσο κι αν τον αγαπάει το μπασκετικό κοινό, δεν μπορεί να τον αφήσεις να ξεφύγει τόσο εύκολα. Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς είναι μια τεράστια περσόνα, μια αθλητική οντότητα που δεν χρειάζεται τρικ για να τραβήξει την προσοχή των συνεργατών του, ούτε των εν δυνάμει πελατών, χρησιμοποιώντας ως «καρότο» την αναμενόμενη κατά τα άλλα αποχώρησή του από την ενεργό δράση.
Γιατί δεν είναι πρέπον για τέτοιους αθλητές να εκμεταλλεύονται μια στιγμή-σταθμό στη ζωή τους, για να πουλήσουν πράγματα, εξαργυρώνοντας επιταγές που ουσιαστικά δεν τις χρειάζονται. Κι αυτή τη φορά, είχε αντίκτυπο και στην τσέπη των οπαδών των Λος Άντζελες Λέικερς, καθώς ο κόσμος περίμενε ότι αυτή θα ήταν η τελευταία του σεζόν στα παρκέ και κάποιοι έδωσαν ακόμα και το… νεφρό τους για να αγοράσουν εισιτήρια αγώνων, οι τιμές των οποίων φυσικά, εκτοξεύτηκαν…
Και για να είμαστε ρεαλιστές, το μόνο που μπορεί να προσφέρει ο ΛεΜπρον Τζέιμς ύστερα από 23 χρόνια στα παρκέ, είναι η απόσυρσή του. Και η μέρα αυτή πλησιάζει. Και με το να κάνει τέτοιες απονενοημένες κινήσεις για να το παρατείνει, ξενερώνει πολύ κόσμο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σήμερα, ο «βασιλιάς»… πέθανε στα μάτια πολλών θαυμαστών του.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το σχέδιο «Αρμαγεδδών»: Πώς ο Τραμπ έχει εξασφαλίσει ότι δεν θα πεθάνει αν ξεσπάσει πυρηνικός πόλεμος (vids)
- Ποιοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ θα… πηδήξουν από το καράβι για τα «μάτια» του Αλέξη Τσίπρα
- Ο Πάνος Ρούτσι θα δώσει συνέντευξη Τύπου στο Σύνταγμα – Συνεχίζει την απεργία πείνας ζητώντας απαντήσεις για τα αυτονόητα