Απείχε 10 χρόνια: Κίνηση – ματ από τον Πάρη Λάτση Κασιδόκωστα

Απείχε 10 χρόνια: Κίνηση - ματ από τον Πάρη Λάτση Κασιδόκωστα

Δυναμική επιστροφή στην αγορά νέων δεξαμενόπλοιων για την οικογένεια Λάτση.

Στην αγορά και στις επιχειρήσεις κάθε κίνηση έχει την δική της ξεχωριστή σημειολογία, δείχνει μία τάση για το μέλλον. Η τελευταία φορά που η οικογένεια Λάτση παρήγγειλε δεξαμενόπλοια προϊόντων κατηγορίας handymax ήταν το 2016.

Τότε, η συνολική συμφωνία ανήλθε στα 35,5 εκατομμύρια δολάρια για έξι πλοία, όμως έκτοτε η υπήρξε μία… παύση αρκετών ετών.

Τεράστια συμφωνία

Όλα ατά μέχρι σήμερα, αφού σύμφωνα με πληροφορίες ο Πάρης Λάτσης Κασιδόκωστας με μία νέα μεγάλη συμφωνία μέσω της Latsco Shipping, φέρεται να επαναφέρει την οικογένεια στο παιχνίδι της αγοράς νέων δεξαμενόπλοιων μετά από αποχή σχεδόν δέκα ετών.

Σύμφωνα με πηγές από την ναυπηγική αγορά, η οικογένεια Λάτση φέρεται να βρίσκεται πίσω από μία σύμβαση για την κατασκευή έως νέων και τεσσάρων νέων πλοίων, που το καθένα -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- πρόκειται να κοστίσει 50 εκατομμύρια δολάρια.

Τα δύο πρώτα δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 50.000 dwt αναμένονται προς παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2027, ενώ υπάρχει προαίρεση για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων στο μέλλον.

Απείχε 10 χρόνια: Κίνηση - ματ από τον Πάρη Λάτση Κασιδόκωστα

Σιγή ιχθύος

Η σημαντική λεπτομέρεια είναι πως τα νέα πλοία θα είναι έτοιμα για χρήση LNG και μεθανόλης, ενώ θα πληρούν όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις σε ότι αφορά την εκπομπή ρύπων.

Προς το παρόν, τόσο η Latsco, όπως και εκπρόσωποι από τα ναυπηγεί K Shipbuilding τηρούν σιγή ιχθύος για τις φήμες περί συμφωνίας, αφού προκύπτουν λόγοι εμπιστευτικότητας, ωστόσο φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα έχουμε επίσημες ανακοινώσεις αναφορικά με αυτή την πολύ σημαντική συμφωνία που μπορεί να επικυρώσει μία πολύ σημαντική είδηση στον στίβο του επιχειρείν στην χώρα μας.

Τελευταίες Ειδήσεις