
Τι κάνει;
Στην αγορά των media φαίνεται πως κάτι «κινείται» γύρω από τον εκδοτικό πυλώνα της «Καθημερινής», με ορισμένους να μιλούν για πιθανή πώληση του ιστορικού τίτλου. Οι φήμες αυτές δεν είναι πρωτόγνωρες· αντιθέτως, επανέρχονται κατά διαστήματα, πυροδοτώντας σεναριολογία και παρασκηνιακές συζητήσεις.
Το πιο πρόσφατο επεισόδιο του γνωστού… έργου θέλει την εφημερίδα να κοστολογείται στα 80 εκατ. ευρώ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται στο πακέτο τα πολύτιμα ακίνητα του Φαλήρου, ούτε και η εκτυπωτική μονάδα του ομίλου στο Κορωπί. Η «ψιθυρολογία» αυτή έχει ήδη αρχίσει να διαρρέει σε επενδυτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους, προκαλώντας ζωηρό ενδιαφέρον.
Ωστόσο, όσοι γνωρίζουν καλά τον Θέμη Αλαφούζο και τις μεθόδους του, δεν δείχνουν να πείθονται εύκολα. Αντιθέτως, σχολιάζουν με χαμόγελο την επανεμφάνιση τέτοιων φημών, αναγνωρίζοντας σε αυτές ένα γνώριμο μοτίβο: την τακτική του να «ζυγίζει» την αξία του μέσου του μέσα από την ίδια την αγορά, σύμφωνα με το mononews.gr.
Η κίνηση αυτή θυμίζει έντονα τη στρατηγική που ακολουθούσε ο αείμνηστος Ευάγγελος Σπανός της Βιοϊατρικής. Ο ιδρυτής του ομίλου είχε αναγάγει σε τέχνη την τακτική των επιλεκτικών διαρροών περί επικείμενης πώλησης. Οι ενδιαφερόμενοι έσπευδαν να καταθέσουν προσφορές, κι εκείνος -χωρίς ποτέ να πουλήσει- αποκόμιζε πολύτιμες πληροφορίες: πόσο αποτιμά η αγορά το δημιούργημά του.
Η «μπλόφα», αν είναι όντως τέτοια, εξυπηρετεί έναν σαφή σκοπό: να μετρηθεί η αξία ενός brand χωρίς να γίνει ούτε ένα βήμα πίσω. Άλλωστε, πολλές φορές ο πιο έξυπνος τρόπος να μάθεις την τιμή σου, είναι να υπονοήσεις ότι είσαι έτοιμος να αποχωρήσεις.
Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.