
«Ψήνεται» deal
Νέες ισορροπίες διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, η οποία τα τελευταία χρόνια καταγράφει σταθερή ανοδική πορεία. Πάνω από το 30% των ελληνικών νοικοκυριών έχει πλέον πρόσβαση σε κάποια μορφή συνδρομητικής υπηρεσίας, με τη ζήτηση να αυξάνεται διαρκώς, κυρίως από τις νεότερες γενιές που εγκαταλείπουν σταδιακά την παραδοσιακή τηλεόραση.
Μέσα σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο, οι πάροχοι ελεύθερης τηλεόρασης αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους, βλέποντας τις συνδρομητικές υπηρεσίες ως ευκαιρία για νέα έσοδα. Το πεδίο έχει ήδη «κατοχυρωθεί» από δύο βασικούς παίκτες – την Cosmote TV και τη Nova – ωστόσο η είσοδος ενός ισχυρού τρίτου παρόχου αλλάζει τα δεδομένα.
Ο παίκτης-έκπληξη με διεθνείς προοπτικές
Ο όμιλος Alter Ego Media, στον οποίο ανήκει το Mega, πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στον χώρο του πληρωμένου περιεχομένου, ενισχύοντας τη θέση του στη συνδρομητική τηλεόραση, σύμφωνα με το capital.gr. Με στρατηγικές συνεργασίες με πλατφόρμες όπως το Netflix και η Cosmote TV, ο όμιλος επενδύει σταθερά στη δημιουργία και διανομή τηλεοπτικού περιεχομένου, διεκδικώντας μερίδιο από την πίτα της Pay TV.
Όπως ανέφερε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος Ιωάννης Βρέντζος, στόχος είναι η πιο επιθετική επέκταση του ομίλου στον τομέα των συνδρομητικών υπηρεσιών, μέσα από συμφωνίες με διεθνείς διανομείς και αξιοποίηση του υπάρχοντος καταλόγου περιεχομένου. Ήδη, οι σειρές του Mega έχουν περάσει τα ελληνικά σύνορα, με το Maestro να προβάλλεται παγκοσμίως μέσω Netflix και το Famagusta να έχει εξασφαλίσει μετάδοση σε Ελλάδα και Κύπρο.
Παράλληλα, σειρές όπως το Milky Way και ο Σιωπηλός Δρόμος έχουν διανεμηθεί από άλλες πλατφόρμες όπως η Vodafone TV και έχουν φτάσει σε χώρες όπως η Ιταλία, η Αυστραλία και ο Καναδάς. Η ενίσχυση της παρουσίας του Mega σε streaming υπηρεσίες ενισχύει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του brand αλλά και την εμπορική δυναμική των παραγωγών του.
Mega News και το επόμενο βήμα στην υβριδική τηλεόραση
Από 1η Μαΐου, ο όμιλος ρίχνει στη μάχη και το Mega News – ένα νέο 24ωρο υβριδικό κανάλι που θα είναι διαθέσιμο και στην Cosmote TV. Σε συνδυασμό με την τεράστια βιβλιοθήκη περιεχομένου του Mega (άνω των 132.000 ωρών), η Alter Ego Media στοχεύει σε μία ολιστική προσέγγιση, με premium περιεχόμενο, υβριδική λειτουργία και συνεργασίες που ενισχύουν τη διεθνή προβολή.
Ανασύνταξη της αγοράς και οι συνθήκες ωρίμανσης
Η ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης παρουσιάζει προοπτικές ανάπτυξης, παρότι η διείσδυση υπολείπεται ακόμα του ευρωπαϊκού μέσου όρου του 50%. Θετικά λειτουργεί η συμφωνία ανάμεσα σε Cosmote TV και Nova για ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, ενώ και η αυστηροποίηση του νομικού πλαισίου κατά της πειρατείας περιορίζει σταδιακά τη χρήση παράνομων υπηρεσιών – οι οποίες εκτιμάται ότι εξυπηρετούν 600.000 έως 900.000 συνδρομητές.
Επιπλέον, οι επενδύσεις σε ευρυζωνικές υποδομές υψηλής ταχύτητας (FTTH) διευκολύνουν την εξάπλωση των υπηρεσιών streaming και συνδρομητικής τηλεόρασης.
Οι αριθμοί και η δυναμική της επόμενης ημέρας
Ο ΟΤΕ παραμένει στην κορυφή με περίπου 726.000 συνδρομητές, ενώ η Nova αριθμεί 480.000 και η Vodafone TV περί τις 210.000 με αυξητική τάση. Η Alter Ego Media, με φρέσκια προσέγγιση και στρατηγική εξωστρέφεια, φαίνεται έτοιμη να καθιερωθεί ως ο τρίτος μεγάλος παίκτης στην ελληνική αγορά, φέρνοντας νέα δεδομένα και ανεβάζοντας τον πήχη στον ανταγωνισμό.
Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.