
Τι συνέβη;
Η δημοσκόπηση που προσγειώθηκε στο γραφείο του Σταν Γκρίνμπεργκ, επικοινωνιολόγου και στρατηγικού συμβούλου του Κυριάκου Μητσοτάκη, μόνο ως καμπανάκι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί — ήταν σειρήνα.
Τα πρόσφατα αρνητικά ευρήματα για τη Νέα Δημοκρατία ήρθαν να προστεθούν σε μια ήδη επιβαρυμένη πολιτική συγκυρία, αναγκάζοντας το επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου να πατήσει το κουμπί του restart, σύμφωνα με το newsit.gr.
Ο Γκρίνμπεργκ, με εμπειρία δεκαετιών στην ανάλυση πολιτικών ρευμάτων, εκτιμά ότι αν η εικόνα του κυβερνώντος κόμματος δεν ανακάμψει αισθητά μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού, η κατάσταση ίσως καταστεί μη αναστρέψιμη το φθινόπωρο. Ο κίνδυνος είναι η αρνητική εντύπωση στην κοινωνία να παγιωθεί και να αποτελέσει το νέο «φυσιολογικό».
Η κυβέρνηση, έχοντας στα χέρια της τα πραγματικά οικονομικά στοιχεία -και όχι τις αφηρημένες θεωρίες των «greekonomics» του παρελθόντος-, γνώριζε ήδη κάποια καλά νέα που αναμένονταν. Έτσι, προετοίμασε το έδαφος για μια συντονισμένη επικοινωνιακή αντεπίθεση, με στόχο να κεφαλαιοποιήσει την οικονομική πρόοδο, την ώρα που ο κόσμος και τα πολιτικά κόμματα επέστρεφαν αργά από την Πασχαλινή ανάπαυλα.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι σαφές: «Το είπαμε, το κάναμε». Ένα σύνθημα που ο πρωθυπουργός δεν περιορίζεται στο να επικαλείται, αλλά φροντίζει να το συνοδεύει με συγκεκριμένες πολιτικές και παρεμβάσεις.
Πλέον, το στοίχημα είναι καθαρά χρονικό: αν η αντεπίθεση πιάσει τόπο εγκαίρως ή αν η δημοσκοπική κατρακύλα συνεχιστεί, οδηγώντας σε έναν δύσκολο πολιτικό Σεπτέμβρη.
Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.